Beyler günlerdir vova reklamları görüyorsunuz. Kısaca özetlemek gerekirse aliexpress gibi çinden ürün satan bir firma. Üye toplamak için muhteşem bir kampanya ile karşınızda. Referanslı linkle üye olanlara ve üye kazandıranlara birer hediye yolluyor.


Sizin gerçek kişi olup olmadığınızı anlamak için ödeme istiyor ama 12 kuruş civarı çekip geri iade ediyorlar (defalarca ürün aldım hepsini iade ettiler) Her gün süper hediyelerle karşımıza çıkıyor.

Yapmanız gerekenler;
1) Referanslı linkle kayıt ol
2) Vova'nın uygulamasını kur
3) Uygulamada giriş yaptıktan sonra 0 dolarlık ürünler kısmına gir. 
4) Ürünlere bak istediğini sipariş ver de. Adres gir, kredi kartı bilgisi gir tamamdır.

Referanslı linkten üye olursanız her ikimizde ücretsiz Ürün Kazanacaz.

İninal veya Papara Card ile alışverişinizi yapabilirsiniz.

Kaydolun ve hemen alın! 


Dünya çapında ücretsiz gönderim
Herkes için Ücretsiz Hediyeler
30 gün içinde iade edin

Önemli NOT: Lütfen aynı cihaz vs den tekrar tekrar üyelik açıp aynı karttan ödemeler yapmayın. Bu tip durumlarda yorumlarda gördüğümüz kadarıyla siparişler iptal ediliyor. Ben 3 gündür 20'yi geçkin sipariş verdim bunlardan hiç birisinde fake hesap açmadım ve farklı bir kredi kartı kullanmadım. İptal edilen bir tane ürünüm yok. Hile yapmak hem ahlaki değil hem de boşuna kazandığınız 1 hakkın ölmesine yol açıyor. İsteyenlere ekran görüntüsü de atabilirim. 

Bol kazançlar..

Yav birde 5-6 arkadaşınızı üye edin çok mu zor. ben bi 10 kadar arkadaşımı üye ederek bedavadan 10 ürün daha aldım.

Kazandığım Ürünlerin Fotoğrafları ;

Lüks Erkekler Analog Dijital Askeri Ordu Spor LED Su Geçirmez Bilek



 Ultra İnce USB Optik Kablosuz Fare 2.4G Alıcı Süper Ince Fare Bilgisayar PC Masaüstü Için 5 Şeker renk FDA1051



Anti-Böcek Fly Bug Sivrisinek Kapı Pencere Perde Net Mesh Ekran Koruyucu




Vova Uygulaması Ücretsiz Ürünler Arkadaşlarını Davet ET Kazan;


vova karşılıklı referans ile kayıt ol ücretsiz ürün kazan,ücretsiz ürün almak vova uygulaması ile bedava ürün,vova android ücretsiz ürün almak,vova uygulaması ücretsiz ürün nasıl alınır? vovadan elmas ile ücretsiz bedava ürün almak 2018

22 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. Vova 1 elmas, vova bedava ürün, vova ücretsiz ürün, vova elmas hilesi,vova üye olma, vova Uygulaması, vova indir, vova nedir, Çin'den bedava alışveriş, ücretsiz alışveriş yapmak,vova Alışveriş sitesi, vova elmas toplamak,vova uygulaması nedir, vova APK, AliExpress bedava alışveriş,gearbest bedava ürün,

    YanıtlaSil
  2. guzel acıklayıcı bır bılgıydı cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. yazı ve tanıtım için teşekkürler inceleyip hesap açma yollarına bakacağım.

    YanıtlaSil
  4. Teşekküler hocam çok acıklayıcı bir bilgiydi herkese tavsiye ederim bu arada web sitenizn tasarımı güzel başarılar , bilgi için tekrardan sağolun ...

    YanıtlaSil
  5. Uygulama güzele benziyor ancak ücretsiz ürün kazanmak biraz tuhaf geldi bu devirde kimse kimseye ücretsiz bişey vermez.

    YanıtlaSil
  6. güzel ve açıklayıcı olmuş

    YanıtlaSil
  7. Güzel ve anlaşılır bir uygulama olmuş. gün geçtikçe de geliştireceğinize inanıyorum. Başarılar

    YanıtlaSil
  8. cok guzel bilgi vermissiniz aliespres cok mukemel bir site buda konuya cok iyi deginmissiniz elerinize saglik

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir sistem. Pek alışveriş yapan biri değilim ama bir gün inceleme fırsatım olur inşallah. Böyle bir uygulamayı tavsiye ettiğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Bir uygulama bu kadar güzel anlatılabilir

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir paylaşım olmuş, ayrıca online sitelerden bedava bitcoin kazanıp gene ücretsiz alışveriş yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. cok faydalı bir paylaşım emeginiz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederiz bu tür bir reklamı bizimle paylaştığınız için

    YanıtlaSil
  14. Yazılanlar ve yatımlar çok açıklayıcı tebrikler

    YanıtlaSil
  15. Helal olsun gercekten para kazanmanın tek yolu kolay ve bol kazanç herkese tavsiye ederim tıkla kazan

    YanıtlaSil
  16. Uygulama Geek e çok benziyor fiyatlar baya uygun. bu arada ben henüz ücretsiz ödül alamadım

    YanıtlaSil
  17. yazı ve tanıtım için teşekkürler inceleyip hesap açma yollarına bakacağım. Umarım ben de bir şeyler kazanabilirim.

    YanıtlaSil
  18. Güzel bir site. Ürünlerin ücretsiz gelmesi de ayrıca güzel. Umarım böyle devam eder.

    YanıtlaSil
  19. güzel bilgiler hemen üye oluyorum

    YanıtlaSil
  20. çok güzel anlatmışsınız ancak ben mi anlamadım bilemedim. çok uğraşı lazım sanki ?

    YanıtlaSil
  21. Güzel uygulama...
    Ücretsiz olması biraz farklı olmuş tabi....

    YanıtlaSil
  22. Güzel bir paylaşım olmuş ücretsiz olması da çok güzel yarın deneyerek sonuçlarını buraya yazacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski