iOS 12 ile birlikte hayatımıza giren kestirmeler uygulamasıyla telefon artık daha işlevsel hale geldi. Kestirmeler normalde içi boş bir uygulama ama başka kullanıcıların bu kestirmeler için yazdığı uygulamalarla çok kullanışlı hale geliyor. Bu yazıda kestirmeler uygulaması sayesinde Instagram üzerinden nasıl fotoğraf indirirsiniz bahsetmek istiyoruz. Daha önce ekran kaydederek daha sonra da fotoğrafı kırpmak suretiyle elde ettiğimiz fotoğrafları artık doğrudan indirebiliyoruz. 


İnstagram Fotoğraflarını iPhone'a indirmek


  1. Burdadan kestirmeleri indirin. 
  2.  http://shortcutsgallery.com/shortcuts/instagram-downloader/
  3. Buradan da kestirmenin ihtiyaç duyduğu Instagram fotoğraf indirme uygulamasını indirin. 
  4. Bundan sonra Instagram’a girip indirmek istediğiniz fotoğrafın üzerinden bulunan 3 nokta işaretine tıklayıp bağlantıyı kopyalaya tıklayın. 
  5. Fotoğraf bu kestirme sayesinde doğrudan galerinize kaydedilecek. 

Uygulama diğer kestirmeler gibi siri ile entegre çalışıyor. Siriye bu kestirme için tanımladığınız sesle komut verebilir, Instagram üzerinde herhangi bir işlem yapmadan kestirmeyi sesinizle telefonunuza kaydedebilirsiniz.


instagram fotoğraflarınızı iphone nasıl indiririz,ios instagram fotoğram indirme aracı,iphone ios istegram foto nasıl foto indirilir cep telefonuna.

14 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. Evet hakiketen güzel bir anlatım olmuş.Böyle bir anlatım gerçekten çok önemli.BAŞARILAR.

    YanıtlaSil
  2. Başarılı bir makale olmuş emegi geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Evet güzel olmuş hakikaten.Ve araştırmak çok önemli.Gerçekten anlatım konusunda iyi olmuş.BAŞARILAR

    YanıtlaSil
  4. Çok yararlı bir bilgi emeğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Ben başaramadım yardımcı lurmsunuz? ama yapmam için çok ugraşmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  6. Anlatım güzel olmuş hocam. Gerçekten işime yaradı ellerine sağlık sitenizi takipteyim web sitemede beklerim. ;)

    YanıtlaSil
  7. yardmcı oldğnuz için çok teşekrler

    YanıtlaSil
  8. HARIKA BIR PAYLASIM BIZLERI BILGILENDIRDINIZ ICIN SAOLUN BASARILAR

    YanıtlaSil
  9. evet çok tesekkurler saygılar

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim tavsiye ederim yaralı bır paylasım olmus

    YanıtlaSil
  11. Güzel site ve başarılı bir konu anlatımı sade ve öz bir anlatım olmuş.Kolay gelsim Mavi Radyo Ailesi

    YanıtlaSil
  12. Çok faydalı bilgiler veren bir site emeğinize sağlık teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. gerçekten başarılısınız işinizde bu sayede size güvendim ve içim rahat bir şekilde size işlerimi veriyorum sağolun

    YanıtlaSil
  14. Link Değiştirmek istersen Bana Ulaş. pioneerclup@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski